Magisk musik

Jeg hører meget musik og har en meget bred musiksmag, jeg har dog nogle favoritter jeg lytter mere til end de andre. Det her indlæg handler om mine ynglings sange at the moment.

Katinka – Du tænker ikke

Jeg elsker! bandet Katinka da de skriver nogle anderledes tekster med dybde. De har lige udgivet denne nye sang og jeg er allerede forelsket i teksten og lyden.

MØ – Red in the grey

Jeg er helt pjattet med MØ og hendes sange, de er gode og har altid et sjovt beat. Denne sang er fra hendes første album og jeg faldt over den tilfældigt på Spotify, men den er super god.

TÅRN – Læber lyser rødt

Min mor og jeg elsker denne tekst, den er fantastisk skrevet og melodien er dejlig, en anderledes og kreativ sang.

Miami Horror – Real Slow

Jeg elsker denne sang da den har en god rytme og er lidt funky. Jeg hører tit denne når jeg sidder i bussen eller laver mad.

Ukendt Kunstner – Overleve

Denne sang er god da den får ens tanker i gang og melodien er lækker.

Grimes – Genesis

Denne sang elsker jeg fordi den er så out of space, melodien er meget speciel og fortryllende.

Panic! At The Disco – Victorious

Denne sang er mere til den pop rockede side, men jeg elsker den fordi den er så vild og forsangerens stemme er så intens.

 

Jeg håber at I vil give sangene et lyt og at I syntes det var interessant at få indblik i min musiksmag 🙂

I må have det helt fantastisk

~ Benedicte

Skriv et svar

