Alle kvinder er smukke kvinder

H&M har lavet en reklame som jeg simpelthen bliver nød til at snakke om. Det er deres nye reklame til efteråret hvor der er kommet noget helt nyt i spil – nemlig forskellige slags kvindekroppe. Jeg blev lykkelig da jeg så reklamen, endelig er der et firma der kan finde ud af at alle slags kroppe er okay.

H&M reklamen

Jeg hader nutidens idealer med tynde lår og strenge diæter, man skal lære at elske sin krop præcis som den er. Jeg har i mange år fået kommentarer på min egen krop men jeg har lært at sige “fuck idealerne, min krop er min”. Der er så mange kvinder og piger der bliver presset af alle de idealer som gerne vil diktere hvad man skal veje, hvordan man skal se ud og hvordan man skal være.

Jeg har altid haft et lille had til nutidens mode verden fordi de kun har vist åle slanke piger/kvinder. Jeg syntes at man skal omfavne alle krops typer og det har H&M gudskelov fået frem i denne reklame. Vi skal i dag blive bedre til at acceptere hinanden, vi ser ikke allesammen ens ud – det ville da også bedøvende kedeligt. H&M viser også 2 homoseksuelle kvinder i reklamen og det gør mig så glad, for så kan det da være at flere folk for øjnene op for andet en hetero idealet. Dette er helt klart et emne man skal have frem i lyset og snakke om da så mange mennesker bliver presset af idealer.

I må alle have en fantastisk uge og husk at elske jeres krop præcis som den er 🙂

Mvh. Benedicte

Skriv et svar

