Hvad sker der?

Så er jeg endelig tilbage 🙂 jeg ved at jeg har været væk i et godt stykke tid og vil lige fortælle jer hvorfor.

Jeg er startet på en ny skole og i en helt ny klasse så jeg har skulle finde mine ben på det nye sted og lære alle at kende. Som I kan se på billedet er mit kamera “gået i stykker”. Jeg kan stadig tage billeder og se billederne da der ikke er sket noget med elektronikken eller objektivet. Det er dækskærmen der har flået en større skramme, det er monster dyrt at få den lavet så jeg skal derfor have et nyt kamera da det bedst kan betale sig.

Jeg skal nu på jagt efter et nyt kamera, jeg har allerede fundet nogle men kvalitet koster så jeg må gå i grundig tænke boks 🙂 Jeg skal til USA om en måned hvor jeg selvfølgelig skal have et kamera med så jeg tænker på livet løs, men jeg vil selvfølgelig opdatere jer om hvad der sker med mit kamera og hvis jeg køber et nyt 😉

Nu er jeg som sagt tilbage og vil blogge på livet løs 🙂

I må have en helt fantastisk uge 🙂

Mvh. Benedicte

 

Skriv et svar

