Ridelejr i Mols bjerge

Så er jeg tilbage på tasterne efter lidt sommerferie, jeg håber at I alle har haft en skøn ferie 🙂

Jeg er lige kommet hjem fra en helt igennem fantastisk ridelejr i Mols bjerge, det var så hyggeligt. Det er tredje år i træk at jeg er med på denne lejr og det er godt hvert år. I år var vi seksten piger med på tur, vi bor på gården Vinkærgård hvor der er 100+ islandske heste. Til jer der ikke kender islænderheste har de to ekstra gangarter udover skridt, trav og galop, de har nemlig også tölt og pas.

Vi ridder gode lange ture i den kønneste natur, der er blomster, skov, bregner og store grantræer. Vi skridter med hestene men vi får også fuld fart på når vi tager en galop i skovene og på stierne 🙂

Vi red også uden saddel, det er helt fantastisk. Jeg fik galoperet uden hænder og uden saddel det var så fantastisk 🙂 Vi havde det så sjovt allesammen og grinede som besatte når vi red tur, jeg skal helt klart med igen næste år 🙂

IMG_4981.JPG

IMG_5090

FullSizeRender (2).jpg

IMG_4991.JPG

-stemningsbilleder fra turen 🙂

I må alle have en fortsat god uge og god vind til alle der ligesom mig selv skal starte i skole igen 🙂

Skriv et svar

