Sommerhus i Sverige

Jeg har lige været en uge i Sverige med min familie, det var så hyggeligt. Vi havde lejet et sommerhus omkring byen Bredaryd, omgivelserne var så smukke. Vi var 11 mennesker i sommerhus, vi skiftedes til at lave med aftner og vi har oplevet en hel masse.

Vi har været på vandre tur, elg safari, spillet en masse spil, hygget foran brændeovnen og grinet som bare pokker. Jeg havde taget en god bog med som jeg læste i den hyggeligste udestue, det var ren idyl.

Min kusine, tante og onkel har hund så de var selvfølgelig også med, så vi fik gået nogle gode lange ture med hundene. Det bedste var når vi kunne slippe hundende helt fri ude i haven så de kunne lege og løbe vildt rundt. Min onkel og tantes hund fandt et musehul og gravede på livet løs indtil at hun fandt to mus og hapsede dem. Det er det gode ved at bo ude på landet, man skal ikke tage meget hensyn og der er ikke så meget der kan genere.

Jeg elsker alle slags ferier, badeferier, by ferier, camping ferie og sommerhus ferie. Det er så rart at kunne koble helt af og hygge med familie (man kan også være alene self.) Jeg tog ikke min computer med til Sverige og det var jeg glad for, at kunne lukke lidt ned for den digitale verden og nyde naturen mener jeg er så befriende.

Jeg skal helt sikkert tilbage til Sverige igen og være i sommerhus, jeg er fuldstændigt solgt til de små røde svenske huse, de har i sandhed charme og hygge.

Herunder er en masse billeder fra turen 🙂

IMG_2560.JPG

IMG_2564.JPG

IMG_2491.JPG

IMG_2558.JPG

IMG_2567.JPG

IMG_2562.JPG

– Billeder inde fra sommerhuset

IMG_2540.JPG

IMG_2552.JPG

IMG_2525.JPG

IMG_2517.JPG

IMG_2522.JPG

IMG_2511

IMG_2497

– Billeder fra elg safari og fra en skovtur

IMG_4622.JPG

-Stemnings billeder taget med min iphone

I må have en fortsat god ferie allesammen 🙂

Mvh. Benedicte

 

2 thoughts on “Sommerhus i Sverige”

Skriv et svar

