Vegansk taste test /soja nuggets

Jeg er som skrevet vegeatar, så jeg vil teste nogle alternativer til kød og animalske produkter i denne nye blog serie.

I dag har jeg testet Soja nuggets som kan købes i Rema 1000 til 30 kr.

Jeg bagte dem i ovnen i 10 min og så var de klar, jeg spiste dem med en masse salat det var skønt. De smager himmelsk! konsistensen er lækker og smagen er super dejlig. Min familie smagte på dem og de syntes at de smagte fantastisk og de kunne slet ikke smage forskel (i forhold til nuggets med kylling)

Jeg er blevet helt vild med de her nuggets, det er i hvert fald ikke sidste gang at jeg køber dem 😉 helt klart giv dem et go.

IMG_2463.JPG

I må have en sprød dag

mvh. Benedicte

Skriv et svar

