Jeg er vegetar

Jeg har nu været vegetar i en måned og jeg er lykkelig. Jeg følger mange vaganerer og vegetarer på blogs og youtube, de gav mig inspiration og viden om det hele. Jeg er glad for at være kødfri og det er slet ikke svært, der findes så mange alternativer og opskrifter uden kød eller animalske produkter. Jeg er vegetar nu, men vil gerne være veganer senere.

Jeg blev vegetar af hensyn til dyrene og planeten.

Hvis du er interesseret i det vegetariske og veganske så tjek disse personer, blogs og film ud:

  • Filmen Cowspiracy !
  • Bloggen Vanløse Blues
  • Supreme Banana på Youtube
  • Bloggen Kærlighed og Kikærter
  • Bloggen Englerod
  • Angelina Draper på Youtube
  • Stella Rae på Youtube
  • Hjemmesiden Dansk Vegetarforening

Disse film, personer og hjemmesider giver oplysninger og viden om det vegetariske og veganske og viser lækre opskrifter uden kød og animalske produkter.

Mit råd til alle der overvejer at blive vegetar eller vaganer er bare at prøve det. Man kan fx. starte med at prøve at leve vegetarisk i 1 uge og så finde ud af om det er noget for én, hvis man kan lide det foresætter man bare.

I må alle have en fantastisk dag

mvh. Benedicte

 

2 thoughts on “Jeg er vegetar”

Skriv et svar

