Girls night

At være sammen med mine veninder er det bedste jeg ved, derfor syntes jeg at det er super vigtigt at holde nogle hyggelige sammenkomster. Man kan tage på picnic, lave et tea party, lave aftensmad sammen, gå ture eller cykle, så længe man er sammen syntes jeg at man kan lave hvad som helst.

Jeg holdte en sammenkomst for mine to gode veninder hvor vi spiste, snakkede, gik tur og spillede kort, det var super hyggeligt. Jeg pyntede op med servietter, dug, blomster og papirbolde, jeg elsker at pynte op og plukke blomster til buketter.

IMG_2401.JPG

IMG_2412.JPG

Det er super vigtigt at holde fat i sine gode venner og værdsætte hinanden og hinandens selskab. Jeg har venner jeg kan grine og græde sammen med og det er så fantastisk at have sådanne venner, jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden dem.

I må alle have en helt fantastisk dag

Mvh. Benedicte

Skriv et svar

