Podcast

Jeg elsker at lære, høre og se nye ting og få ny viden, derfor hører jeg mange podcasts. Der er så mange forskellige podcasts og man kan lære noget af dem alle. Podcasts kan handle om alt mellem himmel og jord, så der er altid noget interessant. Der findes podcasts om religion, mad, tanker, videnskab osv. og jeg elsker at sidde og lytte til nye holdninger og udvide min horisont.

Mine ynglings podcasts lige nu:

  • The Minimalists Podcast
  • Apropos
  • Natursyn
  • Hjernekassen
  • Eksistens

Jeg hører podcasts på min telefon på podcast appen til apple. Det er super hyggeligt og en ny måde at lære. Jeg vil rigtig gerne lave mit eget podcast engang, det er noget jeg arbejder på lige pt.

ios9-podcasts-app-tile

Hvis du har en ide til hvad du gerne ville høre mig lave et podcast om så smid dine ideer i kommentar boksen 🙂

I må alle have en fantastisk dag

Mvh. Benedicte

Skriv et svar

