Vindebyøre

Jeg elsker at gå ture, det er det bedste jeg ved. I går gik turen til skønne Vindebyøre på Tåsinge, der var mange blomster og en flok bedårende køer som lå og tyggede drøv. For enden af øen er der en stor høj bakke, det er så fredfyldt at sidde der. Jeg sad der længe og kiggede ud over Svendborg sund, det var så skønt.

IMG_2370.JPG

Jeg elsker at sidde udenfor og mærke vinden i håret, bare lukke øjnene og trække alt den friske luft ind. Jeg elsker også at tage billeder i naturen, det er der jeg tager aller flest billeder. Det er tit at jeg tager mit kamera med mig og vandrer ud i naturen, så går jeg en god tur og finder nogle smukke ting at fotografere. Det kan være alt ligefra blomster til katte, hvis der kommer noget smukt forbi mig skal jeg have et billede.

IMG_2364.JPG

IMG_2351.JPG

I må alle have en fantastik dag

Kh. Benedicte

 

Skriv et svar

