Mit frirum

Når jeg skal slappe af er det bedste jeg ved at sidde i min have. Jeg tager en stol og sætter mig et solrigt sted med en bog bog. Jeg elsker at sidde ude i naturen og nyde luften, lydene og solen. Nu er det heldigvis blevet godt vejr udenfor så man kan sidde udenfor, så snup et tæppe eller en stol og kom ud og sidde i det skønne vejr. Jeg elsker at have dyr omkring mig, så det altid dejligt når min kat kommer for at blive nusset, så ham skulle jeg selvfølgelig tage et billede af

IMG_2213.JPG

Som sagt har jeg altid en god bog med mig udenfor. I går mødte jeg skønneste Matilde Trobeck også kendt som HelseMatilde. Hun er blogger, men har og så skrevet denne helt igennem fantastiske bog. Den handler om at det skal være sjovt at være sund, man skal ikke være sund for at se ud på en bestemt måde eller træne fordi nogen siger at man skal. Det er sådan nogle gode principper som jeg og så selv følger. I bogen er der også nogle lækre opskrifter, gode trænings øvelser og selvfølgelig Matildes egene erfaringer på området. Der er en super god bog for dig som gerne vil begynde at træne, allerede træner og går op i den sunde livsstil eller for dig som er interesseret i den sunde livsstil.

IMG_2225.JPG

IMG_2229.JPG

I må alle have en skøn og solrig dag

Mvh. Benedicte

2 thoughts on “Mit frirum”

Skriv et svar

