Velkommen

Hej og velkommen til min blog. Mit navn er Benedicte, jeg 15 år og bor på øen Tåsinge på Fyn. Jeg elsker natur, fotografi, rejser, rummelige mennesker og den sunde livsstil.

Her på bloggen vil jeg skrive om de overstående emner og selvfølgelig og så en masse andre spændende ting. Jeg har altid drømt om at have min egen blog, så nu skulle det være.

Jeg glæder mig til at komme i gang og jeg håber at du vil følge med.

  • Hvis du har spørgsmål eller vil samarbejde med mig kan du kontakte mig på min mail: BenedicteChristiansen1@gmail.com

 

 

Skriv et svar

